bloggtorka?

jo det kan man nog säga att jag haft.
inte haft tid eller lust sen jag slutade praktiken att skriva överhuvudtaget.

men nu ska jag ta tag i det. :)
just nu sitter jag hemma i min underbart sköna mysdress från cubus :)
var idag hos tandläkaren - aaaaj. + att dom hade bytt tandläkare på mig.
fick seriösa problem och började storgråta och grejer ( a real drama queen)
nejvars, men jag lider av extrem tandläkarskräck så dom får inte göra så egentligen.
men fick tillslut en ursäkt och sedan mådde jag bra hela dagen :D

sedan in till stan för att köpa en resväska då min är kaput.
måste ju ha nåt inför min göteborgsweekend :)
ska bli så skönt att komma iväg och ha de kul.
det blir liseberg bland annat och sedan utgång på lördagen då jag fyller 18 :D
wiiihooo - längtar så att jag nästan spricker. :)

05,45 (!) går mitt tåg på torsdag morgon och 15,25 på måndag kommer jag hem :)
då blir det att åka till McD direkt för att jobba mellan 16 - 22.

tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback