så det kan vara

fan har inte skrivit på hundra år.
jag är en mkt dålig människa ;D eller så har mitt liv gått väldigt fort senaste tiden
mkt som hänt, inte haft tid och ork att skriva fast lusten funnits.

det är ju här jag kan öppna mig och säga vad som händer inom mig liksom.

just nu har jag iaf kommit till ett stadie i mitt liv där jag trivs väldigt bra med mig själv.
bor ihop med denise sedan 31 maj och trivs jättebra med henne.
på jobbet går det bra. trist vissa dagar dock.
väntar på en ny operationstid. knät hoppar fortfarande ur led och nu har även ena skruven börjat vandra ut ur benet.
vilket gör så jääääävla ont.

ajja kort uppdatering. skriver mera imorgon förhoppningsvis :)

Kommentarer
Postat av: Becka

Aj, detdär med benet lät inte bra alls...



Jag tycker inte Anders Eklund förtjänar att ens få vatten och bröd i fängelset. Vad förtjänar han? Leva? Nej, det tycker inte jag. Vad tycker du? Svara gärna i min blogg.



Sov gott!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback