i need a reality check - please?

tillbaka efter semester nu då.
rysligt mkt jobb denna månad.
men pengarna ska in. lån ska betalas av osv.
för om ett år mina vänner så tänker jag förändra mitt liv avsevärt om allt går som jag vill.
men vad det handlar om tänker jag inte säga utan det får bli som det blir helt enkelt. :)

annars då?
sommaren tog väldigt snabbt slut och nu så sitter man här och regnet bara öser ner.
fick iaf lite gjort under denna sommar. har nog badat mera i år än vad jag gjort sammanlagt de 5 senaste åren tillsammans.
varit i helsingborg en sväng, spenderat två dagar på high chaparall och ullared med familjen, iida o morbror med familj, spenderat flera härliga heldagar ute i sanden med bästa marzi, festat en del, jobbat större delen av sommaren, hundutställningar - ja listan kommer bli lång om jag ska fortsätta.

sommarens sista karatefestande blir den 20de med underbara helene! fy tusan gumman vad kul det ska bli.
det var alldeles för länge sen jag träffade den kvinnan!

hösten då? ja, finns inte mkt att säga om den. inte något speciellt planerat utöver Majestiq 12 den 6 november.
får hoppas på att det händer lite saker innan dess iaf, annars kommer jag dö av uttråknad.

tills vi hörs igen... Annie



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback