Händelserik vecka.

Varit mkt denna vecka känns det som.
Måndag: lugn dag. jobb endast på schemat, 17 - 00
Tisdag: Uppe med tuppen. Lämnade hundarna hos Berit, vidare in till stan för att hjälpa R, fram å åter till lnkp, polisförhör och som avslutning på det jobb 17 - 00.
Onsdag: Läkarbesök, tatueringstid och sen plocka upp S för att åka vidare till R och där vankades det pre-party innan Aqua :D
Torsdag: Ut till berit. Helt paj sedan kvällen innan.
Fredag: Uppe innan tuppen till o med och åka till Öster Malma för domarexkursion.

Fullspäckat med andra ord och till råga på allt har min hals fuckat ur totalt. Känner mig helt död och haft feber till o från hela dagen :/
Hoppas jag mår lite bättre till imorrn så att jag kan åka förbi C på tacokväll :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback