ordspya.

är så fruktansvärt trött mentalt när det gäller en viss sak.
allt är bara piss, vill inte göra det jag gör om och om igen för jag får ingen respons för det jag gör och blir inte sedd för det jag kan göra egentligen.
allt jag får just nu är egentligen ingenting.
människor utvecklas alltid till något bättre om dom får höra att dom gör bra saker och när dom känner sig sedda.

har mått dåligt över en och samma sak ända sen i höstas nu.
och det roliga är att ingen ser det.
ingen märker om jag gör varken sämre eller bättre ifrån mig.
så egentligen skulle jag bara kunna skita i allt och ha en dålig attityd som många andra.
sluta sätta upp mål för mig själv som jag vill klara. bara go-with-the-flow istället.

fan! jag vill så mycket men får ingenting göra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback